Ostutingimused

Üld- ja ostutingimused

The Company OÜ, registrikoodiga 12239367, C. R. Jakobsoni tn 14, Tallinn 10128, Harjumaa (edaspidi Poe haldaja) ja klient, kes vormistab The Company OÜ hallatavas e-poes www.thecompany.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes.

1. Üldsätted

1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha E-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.
1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.

2. Tooted ja ostu sooritamine

2.1. Kõik kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla.
2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja koheselt Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (ühe) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse.
2.3. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis).
2.4. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3. Hinnad

3.1. Kõikide E-poes olevad toodete hinnad on arvestatud eurodes ja ei sisalda käibemaksu.
3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
3.3. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3.4 Kauba ostudele, millele pole kehtestatud eraldi toote lehel tasuta transporti, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.

4. Maksevõimalused

4.1. Tellimuse eest saab tasuda pangaülekandega või pangalinkidega AS Maksekeskus vahendusel.
4.2. E-poe haldajal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.

5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib E-poe tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
5.2. Toodete garanteeritud tarneaeg on 5 tööpäeva, kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Üldjuhul jääb toote tarneaeg 1-3 tööpäeva piiresse. Juhul, kui Poe haldaja ei suuda mõnda toodet 5 päevaga tarnida, informeeritakse Klienti sellest koheselt. Soovi korral on Kliendil võimalus tellimus tühistada ja Poe haldaja hüvitab Kliendile tasutud ostusumma.
5.3. Kaupa ei väljastata enne makse laekumist ning kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest E-poe pangakontole.
5.4. Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviisi vahel:

  • Itella SmartPOST pakiautomaat
  • Omniva pakiautomaat
  • Ise järgitulemine

6. Lepingust taganemine enne Poe haldaja poolset lepingu täitmist

6.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil thecompany@thecompany.ee. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
6.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
6.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 3 tööpäeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

7. Tagastusõigus

7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
7.2. Tagastusõigus ei kehti juhul kui varuosa on lahti monteeritud või vigastatud kliendi poolt.
7.3. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 3 tööpäeva jooksul toote tagastamisest.
7.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.
7.5. Kaupade tagastamisel ei kate Poe haldaja kulusid, mis hõlmavad: transporti, varuosa paigaldamist/testimist ja eemaldamist.

8. Privaatsuspoliitika ja isikuandmete töötlemine

8.1. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Poe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.
8.2. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.
8.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
8.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Klient tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, sünniaasta, sugu, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkused).
8.5 Pangalingi kaudu ostude eest tasumisel on kasutusel Maksekeskus AS vahendusel krüpteeritud andmeside pankadega, mis tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub E-poel ligipääs.
8.6. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada kulleriteenust osutavatele ettevõtetele.
8.7. Poe haldaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
8.8. Poe haldaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub Kliendi muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.
8.9. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.
8.10. Klient annab Poe haldajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
8.11. Klient annab Poe haldajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

9. Kasutamistingimused

9.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
9.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastaval lehel „Olen nõus tingimustega”, nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

10. Pretensioonide käsitlemise kord

10.1. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kolme kuu jooksul alates kauba üleandmise päevast, v.a pikendatud garantiiga tooted. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui ühe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Klient peab säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud The Company OÜ e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
10.2. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
10.3. Ekspertiisi teostab The Company OÜ esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
10.4. Sõltumatu ekspertiis – kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul, kui klient ei ole The Company OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.
10.5. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui The Company OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.